09.02.2025 - Ajankohtaiset

Asiakkaamme ovat tyytyväisiä ja luottavat meihin - Tammikuun NPS-luku jo huimat 68💛

Asiakkaamme ovat tyytyväisiä ja luottavat meihin - Tammikuun NPS-luku jo huimat 68💛

Teemme asiakastyytyväisyyden eteen joka päivä hartiavoimin töitä, sillä haluamme kehittyä ja tarjota juuri sinulle yhä parempaa palvelua. Meille tärkeintä on, että asiakkaanamme voit lähteä meiltä hymyssä suin ja palatat takaisin aina, kun tarve kutsuu. 

Yksi yleisimpiä tapoja mitata asiakaskokemuksen onnistumista on Net Promoter Score (NPS) – suositteluindeksi, joka kertoo, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat meitä muille mitta-asteikolla -100 - 100. Mitä korkeampi luku, sitä tyytyväisempiä asiakkaamme ovat.

Olemme iloisia voidessamme kertoa, että viime vuoden NPS-keskiarvomme oli 60, mikä sijoittaa meidät toimialamme parhaimmistoon. Tammikuussa 2025 saavutimme jo huikean 68 – kiitos siitä kuuluu teille, asiakkaillemme! Tammikuun asiakastyytyväisyys raportti kertoo, että yli 72% suosittelee meitä mielellään lähipiirilleen ja 23% ovat passiivisia vastaajia.

Yli 10 000 myytyä autoa viime vuonna ja asiakkaidemme palaute kertoo luottamuksesta, joka motivoi meitä jatkamaan oikealla tiellä. Jatkamme työtä sen eteen, että voimme ylittää odotuksenne myös tulevaisuudessa.

Kiitos luottamuksestanne! 💛

Ajankohtaiset

Uusimmat artikkelimme

Kaikki artikkelit