Kokemuksia

Vuosittain jo yli 10 000 meille tärkeää ihmistä luottaa meihin💛


Mitä asiakkaamme kertovat meistä? 


Miksi pyydämme palautetta asiakkailtamme ja saammeko pelkästään positiivisia palautteita?

Toimintamme kannattavuuden ja jatkuvuuden yhtenä kulmakivenä on aina ollut tyytyväiset asiakkaat, sekä asiakassuositusten kautta jatkuvasti solmitut uudet asiakassuhteet. Tavoitteemme on palvella asiakkaita aina odotukset ylittävästi niin, että asiakkaamme tietävät ja myös kokevat olevansa tärkeitä asioidessaan meillä. Pyydämme jokaiselta asiakkaaltamme palautetta toiminnastamme, jotta pystymme tiedostamaan palvelumme nykytilan, sekä kehittämään toimintaamme tulevaisuudessa entistä paremmaksi.

Vuosien varrella olemme saaneet asiakkailtamme paljon myös sellaista rakentavaa palautetta, joiden perusteella olemme pystyneet kehittämään toimintaamme entistä paremmaksi ja asiakasystävällisemmäksi. Käytettyjen autojen myynnissä – ja erityisesti etänä tehtävässä kaupankäynnissä – asiakkaillemme on tärkeää tietää, mitä on ostamassa ja millaisessa kunnossa ostettava auto on. Onhan kyseessä kuitenkin jonkun toisen ihmisen käytössä olleesta käytetystä autosta.

"Onko autoa miten huollettu? Löytyykö kahdet renkaat ja millaisessa kunnossa nämä ovat? Onko auton maalipinnassa tai sisätiloissa kulumaa? Onko autossa jotain puutteita?" Muun muassa näiden kysymysten pohjalta olemme kehittäneet toimintaamme entisestään ja ottaneet käyttöön autojen tarkastuskortit pakolliseksi prosessin eri vaiheisiin. Tällä varmistamme, että tieto kulkeutuu myyjän ja asiakkaan välillä rikkoutumattomana koko myyntiprosessin ajan. Lisäksi reklamaatioiden käsittelyyn liittyen olemme pystyneet tekemään isoja kehitysaskeleita, kehittämällä reklamaatio prosessia ja kouluttamalla aktiivisesti henkilökuntaamme.

Siis mikäli olet vanha tai uusi asiakkaamme, niin pyydämme vilpittömästi antamaan meille palautetta! Missä onnistuimme ja onko jossain kehittämisen varaa? Palautteen voit jättää helposti meiltä sähköpostitse tulevan palautekyselyn kautta taikka Ota yhteyttä -sivun kautta.

 


Olet meille tärkeä.


 

Bilarin asiakasarvosana vuodelta 2024

Ostaneiden asiakkaiden palautekyselystä laskettu keskiarvollinen arvosana vuodelta 2024 oli 4,6/ 5. Palautteita 2024 yhteensä 2539 kpl.