Kokemuksia

Mitä asiakkaamme kertovat meistä?


 

"Bilar99e parras autoliike Suomessa. Kolme autoa jo vaihdettu siellä. Kiitos Bilar99e, Kiitos Martin".

 Asiakaspalaute - Bilar99 Kerava


"Iso kiitos sujuvista autokaupoista! Ystävällinen palvelu tuo kyllä uudestaan asioimaan kun autonvaihto kyseessä."

 Asiakaspalaute - Bilar99 Lempäälä


"Olen tyytyväinen kaikinpuolin palveluunne . Jatkakaa samaan malliin , pitäkää hinnat maltillisina, myykää hyväå ja pysykää iloisina jatkossakin. Hyvä on ja pysyy. Teillä on hyvä 👍 Täys kymmenen pistettä!!"

 Asiakaspalaute - Bilar99 Tampere


"Todella ammattitaitoista palvelua! Asiat kerrottiin tarpeeksi selvästi eikä koitettu salailla mitään. Iivolle Kuopiosta täydet pisteet! :)"

  Asiakaspalaute - Bilar99 Kuopio


"Myyjä oli asiansa osaava ja sain vastaukset kaikkiin kysymyksiini. Kaupan käynti oli lupsakkaa ja sujuvaa."

  Asiakaspalaute - Bilar99 Turku


"Todella hyvä ja asiallinen nuori myyjä. Esitteli, vastasi kysymyksiin ja myi mutta ei tyrkyttänyt."

  Asiakaspalaute - Bilar99 Malmi

"Joustava, upea ja ystävällinen palvelu. Koin mielettömän hyvän ostokokemuksen ja asiakkaana tarpeisiini vastattiin ymmärtävästi sekä nopeasti."

Asiakaspalaute - Bilar99 Malmi


"Ei enää tämän helpommaksi voi tulla: Tekstiviestitse tuli kysely, josko olisin kiinnostunut vaihtamaan auton uuteen. Seuraavana päivänä soitto autoliikkeestä ja samana päivänä liikkeeseen noutamaan autoa 👍 Kiitos ystävällisestä palvelusta!"

Asiakaspalaute - Bilar99 Tampere


"Miellyttävä ja asikkaat huomioiva myyjä jolta sai erittäin miellyttävää palvelua. Kaupan jälkeen havaittuihin vikoihin reagoitiin välittömästi. Kaiken kaikkiaan miellyttävä auton vaihto."

Asiakaspalaute - Bilar99 Kuopio


"Palvelu oli kaikin puolin loistavaa, eikä mitään huonoa sanottavaa jäänyt."

  Asiakaspalaute - Bilar99 Lahti


"Autosta ei ollut vielä kuvia teidän sivuilla,ilm oli juuri tullut myyntiin.Mutta myyjä otti pyytämäni kuvat ja lyhyen videon ja kaupat tehtiin jo seuraavana päivänä.Ei mitään korjattavaa eikä moitittavaa."

 Asiakaspalaute - Bilar99 Espoo


 "Kiitos Kassulle Lempäälän pisteelle erinomaiseta palvelusta! Parasta palvelua mitä autoliikkestä saa!"

Asiakaspalaute - Bilar99 Lempäälä


Miksi pyydämme palautetta asiakkailtamme ja saammeko pelkästään positiivisia palautteita?

Toimintamme kannattavuuden ja jatkuvuuden yhtenä kulmakivenä on aina ollut tyytyväiset asiakkaat, sekä asiakassuositusten kautta jatkuvasti solmitut uudet asiakassuhteet. Tavoitteemme on palvella asiakkaita aina odotukset ylittävästi niin, että asiakkaamme tietävät ja myös kokevat olevansa tärkeitä asioidessaan meillä. Pyydämme jokaiselta asiakkaaltamme palautetta toiminnastamme, jotta pystymme tiedostamaan palvelumme nykytilan, sekä kehittämään toimintaamme tulevaisuudessa entistä paremmaksi.

Vuosien varrella olemme saaneet asiakkailtamme paljon myös sellaista rakentavaa palautetta, joiden perusteella olemme pystyneet kehittämään toimintaamme entistä paremmaksi ja asiakasystävällisemmäksi. Käytettyjen autojen myynnissä – ja erityisesti etänä tehtävässä kaupankäynnissä – asiakkaillemme on tärkeää tietää, mitä on ostamassa ja millaisessa kunnossa ostettava auto on. Onhan kyseessä kuitenkin jonkun toisen ihmisen käytössä olleesta käytetystä autosta.

"Onko autoa miten huollettu? Löytyykö kahdet renkaat ja millaisessa kunnossa nämä ovat? Onko auton maalipinnassa tai sisätiloissa kulumaa? Onko autossa jotain puutteita?" Muun muassa näiden kysymysten pohjalta olemme kehittäneet toimintaamme entisestään ja ottaneet käyttöön autojen tarkastuskortit pakolliseksi prosessin eri vaiheisiin. Tällä varmistamme, että tieto kulkeutuu myyjän ja asiakkaan välillä rikkoutumattomana koko myyntiprosessin ajan. Lisäksi reklamaatioiden käsittelyyn liittyen olemme pystyneet tekemään isoja kehitysaskeleita, kehittämällä reklamaatio prosessia ja kouluttamalla aktiivisesti henkilökuntaamme.

Siis mikäli olet vanha tai uusi asiakkaamme, niin pyydämme vilpittömästi antamaan meille palautetta! Missä onnistuimme ja onko jossain kehittämisen varaa? Palautteen voit jättää helposti meiltä sähköpostitse tulevan palautekyselyn kautta taikka Ota yhteyttä -sivun kautta.

 


Olet meille tärkeä.


 

Bilar-asiakasarvosana

Kaikki tämän sivun asiakaspalautteet ovat kerätty ulkopuolisen palveluntarjoajan (Buenno Research Oy) kautta ja ovat vahvistettuja asiakkaitamme. 

Ostaneiden asiakkaiden palautteista laskettu keskiarvollinen arvosana vuodelta 2023 oli 4,5 / 5. Palautteita 2023 yhteensä 1861kpl.

Palautteiden julkaisemiseksi nimettömänä on pyydetty asiakkaalta lupa.